poniedziałek, 8 kwietnia 2013

wiersze i sentencje na Chrzest Święty



1.   Małe dziecko - jasne i przejrzyste jak kryształ.
Ofiarowuje światu czystość i piękno.
Sprawia, że wszystko staje się nowe.
Pam Brown

2.   Dziecko to uwidoczniona miłość.
Novalis


3.   Nowo narodzone dziecko
jest jak początek wszystkiego -
jest spełnieniem oczekiwań, nadziei i marzeń.
Eda Leshan

4.   Trzy rzeczy zostały z raju:
Gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.
Dante Alighieri

5.   Pieśń życia, tak naprawdę straciłaby swój czar,
Gdyby nie dzieci, które ją zaczynają.
J.G. Whittier

6.   Dziecko jest chodzącym cudem,
Jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym.
Phil Bosmans

7.   Dziecko wydobywa z nas miłość, troskę i czułość,
Które z upływem lat pokryły się kurzem.
F.M. Wightman

8.   Dziecko to Boży znak,
Że Życie powinno toczyć się dalej.
Carl Sandburg

9.   Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się,
Że od tej chwili twoje serce będzie przebywało poza twoim ciałem.
Katharine Hadley

10.        Dziecko jest pięknem ludzkiego bytowania.
Jan Paweł II

11.        Przygotuję Ci serce dziecinne,
takie małe, tak ciche i słabe,
a Ty wlej w nie siły Swe dziwne,
kiedy wstąpisz w Jej serce niewinne.

12.        W czasie Chrztu Świętego Pan Jezus powiedział
do mnie po imieniu i podarował mi Swoje Życie.

13.        Chrzest Święty to najpiękniejsza chwila,
w której spotkałeś się z Panem Jezusem

14.        Ukochane Boże dziecię, gdy mieć szczęście chcesz na świecie,
gdy Cię minąć ma zła droga, ponad wszystko kochaj Boga

15.        Serce tak ciche, jak wiatr z muszelki
daj mi, o Panie - Boże mój wielki.
Daj mi też święte rączki i nóżki,
żeby trzymały się Twojej dróżki.

16.        Dziecko to dar od Pana
To cząstka Nieba na Ziemi

17.        Święty czas jest w owej chwili,
Gdy się Jezus ku mnie chyli.
Wiem, że kocha mnie niezmiernie,
Chcę i ja Go kochać wiernie.

18.        Jezu najsłodszy, Ojcze i Panie,
 Dziś pierwsze moje z Tobą spotkanie.
Przyjmij w ofierze me serce małe,
By Cię kochało przez życie całe.

19.        Małe rączki potrafią ulepić kwiatek z plasteliny,
Narysować słońce roześmiane, zbudować domek z klocków.
Małe raczki potrafią spleść się nad szyją i otrzeć łzy
W małych rączkach mieści się cała miłość

20.        Dziecko jest pięknem ludzkiego bytowania.
Jezus potwierdził to swoim postępowaniem
Bądźmy wpatrzeni w piękno dziecka

21.        Mieć razem dziecko – tworzyć rodzinę
to naturalna droga, droga ku zjednoczeniu,
na którą wkraczaliśmy w dniu naszego ślubu.
Ta mała osóbka, między innymi
jest świadectwem naszej miłości
i zobowiązania wobec siebie.

22.        Kiedyś o Jezu chodził po świecie,
brałeś dziateczki w objęcia swe.
Patrz tu przed Tobą stoi Twe dziecię,
do serca swego przytul i mnie

23.        W tym dniu pięknym, radosnym,
Płynie modlitwa ta:
Niech Bóg Waszą dziecinę
W swojej opiece ma,
Niech ześle swoje łaski,
Wypełni nimi dom,
Niech radość, miłość, pokój,
Da Waszym wspólnym dniom

24.        Niech Bóg nigdy nie opuszcza serca Twojego,
Niech strzeże życia małego, które dzisiaj w podzięce
Niosą Mu Rodziców ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz