niedziela, 2 lutego 2014

Wyzwania

Kartka powstała wg mapki 
do wyzwania   # 31 Mapka Walentynkowa  123scrapujTy 
oraz 
do wyzwania # 21 - Ekologicznie  Artimeno
W pracy nie użyłam koloru czerwonego a użyte materiały eko to między innymi: 
tektura z pudełka kartonowego, serwetka papierowa, kartki ze starej książki, tektura falista, sznurek 
i szary papier pakowy, z którego wykonałam kwiatki.
Do wykonania kwiatków użyłam wykrojnika Joy stokrotki ze sklepu Artimeno.
Kartkę zgłaszam również do wyzwania # 4-nietypowa-walentynka  CraftBar. 





Mapka Reniki

10 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna praca, to się ceni :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka na Walentynki :) ale chyba trochę się pomieszały wyzwania we wpisie :)
    Dzięki za wspólna zabawę!
    Artimeno DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pomysłowa kartka :) Ja już myślałam, ze przesadziłam z ilością wytycznych , a widzę, że Ty poradziłaś sobie świetnie łącząc to jeszcze z kolejnymi wyzwaniami , rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna praca, a kwiatuszki bardzo urokliwe i ten kolorek :) mmm. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze i uwagi :) Faktycznie pomieszałam wyzwania we wpisie, ale już się poprawiłam :) To pewnie z wrażenia, bo to mój pierwszy udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i bardzo klimatyczna kartka, moją uwagę przyciągnęły śliczne kwiatki.
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, niezwykły klimat! I fantastycznie poradziłaś sobie z wytycznymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatuszki zrobiłaś! Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rozwiązanie :).. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykła praca, śliczne kwiatki i serducho:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń